Blog

Zajímají vás novinky a trendy ze světa reklamy a designu? Hledáte praktické rady, jak uspět v marketingu? Chcete být v obraze a vědět, co nového se děje v on-line světě? Potom sledujte náš blog a nechte se inspirovat řadou zajímavých článků!

Poslat peníze e-mailem? V USA už to jde!

„Tady máte tu zásilku, šéfe, bude to 200 korun.“ – „Díky! Jé, promiňte, teď nemám u sebe peněženku… já vám to pošlu mailem, dejte mi adresu.“ Zní to neobvykle, ale je to něco, co se neodvratně blíží. A rychle si na to zvykneme. Zasílání peněz e-mailem z mobilního telefonu, možná na každodenní bázi, se stane […]

číst více
Facebook vyhledávání

Lokální vyhledávání podniků na Facebooku. Jakou má budoucnost?

Rozpínavost Facebooku nezná mezí. Tentokrát plánuje frontální útok na lokální vyhledávání komerčního rázu. Máme tím na mysli vyhledávání kamenných podniků menší a střední velikosti v blízkosti uživatele. To je velmi významný sektor, který až doposud výhradně ovládal Google. S jeho obrovským potenciálem co se týče kvantity a komplexnosti nabízených dat, dokonale propracovaného jak organického, tak […]

číst více
Marketing Miner

Analýza SEO je nyní výrazně jednodušší. S Marketing Minerem

Přemýšlel jsem, k čemu přirovnat objev Marketing Mineru, nástroje, který se na trhu objevil takřka přesně před půldruhým rokem. A nakonec mě nenapadlo nic lepšího, než analogie s domácími mikropivovary. Určitě je znáte. Šikovné mašinky, které vám přímo u vás doma vykouzlí vaše vlastní pivo. Poslední dobou tomu propadá stále více lidí – stačí vlastně […]

číst více
Dinosauří reklamní videa končí. Zahubila je válka Youtube vs. Facebook

Dinosauří reklamní videa končí. Zahubila je válka Youtube vs. Facebook

Protože se toho na začátku roku odehrálo v oblasti online marketingu docela hodně, není divu, že tato zpráva zůstala tak trochu nepovšimnuta. Ona taky byla oznámena v tichosti a je vidět, že Youtube (potažmo Google) k tomuto kroku přistoupil velmi neochotně: dlouhá třicetisekundová in stream reklamní videa končí. Jsou myšleny ty klipy, které se samy […]

číst více
Vyhledávání hlasem

Hlasové vyhledávání – dá se mu nějak přizpůsobit SEO strategie?

Aplikací funkčního hlasového vyhledávání Google pomalu, ale jistě dokončuje svoji transformaci v něco, co se nebezpečně podobá Halovi 9000 – palubnímu počítači z legendárního příběhu Vesmírná Odysea. Ale nebuďme ke Googlu nespravedliví – jednak se stejným vylepšením operuje například i malý velký konkurent Bing, jednak je tato vymoženost zejména pro uživatele mobilních zařízení opravdovým požehnáním. […]

číst více
Emotikony jsou the best

Emotikony coby součást obchodní strategie aneb co se skrývá za jedním smajlem

Mluvíte se svými klienty na sociálních sítích?   Pak jste určitě nejednou řešili problém smajlíků – použít je nebo nepoužít? Vypadá to hodně banálně – ale v dnešním článku vás přesvědčíme, že to banální rozhodně není. Ještě před deseti, patnácti lety se smajlíky ve veřejném prostoru objevovaly minimálně. Jejich používání bylo vnímáno jako infantilní a areál jejich […]

číst více
Remarketing aneb když Vám internet hlásí slevy na batohy

Lokální vyhledávání – vesničko má StřEdiskOvá

Někdy je méně více. Pro SEO to platí dvojnásob. Pustit se do nerovných zápasů o vedoucí pozice v těch nejsilnějších vyhledávaných výrazech, to není moc dobrý nápad. Zvláště pokud máte business malé nebo střední velikosti. S pozicemi největších ryb v rybníku těžko zacloumáte. Daleko chytřejší je vsadit na lokální SEO. To má v zahraničí silný […]

číst více
Facebook vyhledávání

Vylepšení na Facebooku. Co využít a před čím být ve střehu?

Vývojáři Facebooku v posledních měsících nelenili a sypou na uživatele jedno vylepšení za druhým. Pokud na Facebooku propagujete nebo nějakou kampaň připravujete, doporučujeme Vám se s nimi seznámit.   Nelíbí se mi – nejočekávanější funkce již brzy v provozu? Nejočekávanější? To není úplně správný výraz. Já bych řekl: jediná funkce, o kterou kdy uživatelé z […]

číst více
Propagace na sociálních sítích

Propagace na Facebooku – neplacené příspěvky nikdo neuvidí…

Dělat marketing na Facebooku je tak trochu za trest. Jeho tvůrci totiž mění pravidla jako ponožky, občas přijde pár zajímavých vylepšení, občas ale pár změn, které marketéři vnímají jako ránu pod pás. Prý proto, aby Facebook víc seděl „obyčejným“ uživatelům. Těžko říci, jestli je to pozérství, ale jedna z posledních změn, která se udála, nadzvedla […]

číst více

Závoláme Vám.