Zajímají vás novinky a trendy ze světa reklamy a designu? Hledáte praktické rady, jak uspět v marketingu? Chcete být v obraze a vědět, co nového se děje v on-line světě? Potom sledujte náš blog a nechte se inspirovat řadou zajímavých článků!
Vývojáři Facebooku v posledních měsících nelenili a sypou na uživatele jedno vylepšení za druhým. Pokud na Facebooku propagujete nebo nějakou kampaň připravujete, doporučujeme Vám se s nimi seznámit. Nelíbí se mi – nejočekávanější funkce již brzy v provozu? Nejočekávanější? To není úplně správný výraz. Já bych řekl: jediná funkce, o kterou kdy uživatelé z […]
číst víceDělat marketing na Facebooku je tak trochu za trest. Jeho tvůrci totiž mění pravidla jako ponožky, občas přijde pár zajímavých vylepšení, občas ale pár změn, které marketéři vnímají jako ránu pod pás. Prý proto, aby Facebook víc seděl „obyčejným“ uživatelům. Těžko říci, jestli je to pozérství, ale jedna z posledních změn, která se udála, nadzvedla […]
číst víceAnalýza klíčových slov, to je téma, které se nedá v krátkém článku rozebrat. O tom by se totiž daly psát knihy. Ovšem s tím rizikem, že když napíšete o analýze SEO knihu, než ji stihnete vydat a dostat do distribuce, hodně rad a informací už bude zastaralých. Motivací pro tento článek tedy není dopodrobna vysvětlovat, […]
číst víceHistorie správy obsahu webových stránek se dá zjednodušeně rozdělit na dvě období. Na dobu před WordPressem a dobu po něm. Začátek druhého období nelze jednoznačně stanovit, ale pokud přistoupíme na tezi, že se éra WordPressu začala psát s vydáním verze 1.0 v lednu 2004, pak zjistíme, že jsme jen těsně prošvihli třinácté narozeniny tohoto redakčního […]
číst víceNad emailingem už mnozí zlomili hůl. Možná i dříve, než ho dokázali vyzkoušet. Společnosti se ptají, a ptají se právem: jak může přinášet konverze něco, co je svým způsobem spamování, jen s trochu víc ušlechtilým názvem? Může, opravdu. Jen se to musí strategicky pojmout. Především tak, aby se to se spamováním zaměnit nedalo. Prvním […]
číst víceKdyž jsme se bavili o povaze samotných linků, asi vás kolikrát u mých rad a poznámek napadlo: „Thank you, Captain Obvious!“. Na druhou stranu, třeba že řečené informace mohou připadat většině čtenářů naprosto samozřejmé, někteří tvůrci webů stále jako by zapomínali, že už se nepíše rok 2008 a praktiky, které fungovaly dříve, dnes nefungují. Všichni […]
číst víceMožná tenhle příběh znáte z vlastní zkušenosti. Marketér XY vybuduje perfektní stránky, má na nich zajímavý obsah a teď chce, aby jeho úsilí a investované peníze přinesly ovoce v podobě vyšší návštěvnosti. Google jeho stránky zaindexoval a XY si všiml, že při zadání těch nejzákladnějších klíčových hesel do vyhledávání si jeho web stojí na 10. […]
číst víceProtože před několika dny (20. ledna) byl Mezinárodní den povědomí o tučňácích, přicházíme nyní s článkem pro zvýšení vašeho povědomí o jednom velmi důležitém tučňákovi. Má nyní čtyři měsíce, ale už se má čile k světu. Po několika úvodních nemotorných krůčcích už velmi sebevědomě monitoruje svět internetu, hodnotí weby a dohlíží na poctivý linkbuilding. Vy […]
číst víceZnáte Betteridgův zákon o nadpisech článků? Ian Betteridge, britský žurnalista, pronesl: „Pokud je v nadpisu článku položená otázka, vždy se na ni dát odpovědět NE.“ Pokud vás u tohoto článku zajímá jen to, jestli tento zákon ctí, přeskočte na poslední větu. Pokud vás ale zajímá RankBrain jako takový – což by myslím měl – čtěte […]
číst více