Blog

Zajímají vás novinky a trendy ze světa reklamy a designu? Hledáte praktické rady, jak uspět v marketingu? Chcete být v obraze a vědět, co nového se děje v on-line světě? Potom sledujte náš blog a nechte se inspirovat řadou zajímavých článků!

Cadet Go Slovakia s.r.o.

Jak jsme u Cadetgo.sk zvýšili konverze z PPC reklamy o 44,58 %

Správa PPC reklamy, aneb kdy to začalo Se společností Cadet Go Slovakia s.r.o. jsme navázali spolupráci v roce 2017, kdy jsme převzali správu kampaní v systému Google Ads (dříve Google Adwords) a trvá do dnešního dne.   O CadetGo.sk Společnost Cadet Go Slovakia s.r.o. je slovenskou pobočkou české společnosti Cadet Go s.r.o., jenž byla založena […]

číst více
Influencer marketing

Influencer marketing aneb když cílíš na mladé lidi, nastrč youtubera

Je to vlastně dost kontroverzní téma. Influencer marketing je u nás vlastně stále ještě v rozkvětu – pokud bereme to moderní pojetí toho pojmu, kdy influencer není jenom reklamní panák, který se nechá vyfotit s vaším produktem nebo v tričku s vaším logem, ale někdo, kdo s vaším brandem spolupracuje dlouhodobě a používá nová média, […]

číst více

6 způsobů, jak učinit váš webový obsah viditelnější a zajímavější pro vaše cílové publikum

6 způsobů, jak učinit váš webový obsah viditelnější a zajímavější pro vaše cílové publikum   Žijeme v době obsahové. Všechny dosavadní metody, jak nahnat návštěvníky na web prostřednictvím dobrého umístění ve vyhledávání na Google, jako například fanatický linkbuilding nebo nekonečné (až nesmyslné) opakování keywords jsou překonány – Google roboti dokážou neférové praktiky odhalit a web […]

číst více

Odstartujte retargeting na LinkedIn!

Marketingoví specialisté to moc dobře vědí. Není zas tak těžké přilákat pozornost uživatelů sociálních sítí a zvýšit tím krátkodobě návštěvnost svých webových stránek. Těžší je přilákat potenciální zákazníky znovu, dát jim důvod navštěvovat váš web pravidelně. Pro tyto účely se dělá takzvaný retargeting (nebo také remarketing). A po Facebooku přišel se svým produktem umožňujícím retargeting také […]

číst více
Správa PPC kampaní levně a efektivně

Rozšíření o propagaci v Google Ads – hezký dáreček od Googlu!

Dobré načasování. 16. listopadu 2017, jen pár dní před Black Friday, Google oznámil novinky pro inzerenty PPC reklamních kampaní v Google Ads (dříve Google Adwords). Pokud nyní do kampaně přidáte „rozšíření o propagaci“ (promotion extension), Google vám umožní cílit na vaše publikum také s časově omezenými akcemi či slevami. Které, jak známo, zákazníky výrazně přitahují. Black Friday je asi nejlepší příležitost, jak takového zlepšováku […]

číst více
GDPR již brzy

5 tipů, jak splnit podmínky GDPR při sběru dat s pomocí Google analytics

GDPR – nahání vám husí kůži? Nový soubor pravidel pro ochranu dat zavedený celoplošně v celé Evropské Unii vstoupí již brzy v platnost. Přesněji řečeno, 25. května 2018. Čas zrevidovat vaše informační systémy a postupy nakládání s osobními daty se krátí. Kdo se novým nárokům nepřizpůsobí včas, tomu hrozí vysoká pokuta!

číst více
Landig Page tipy

5 dobrých rad jak vytvořit kvalitní landing page

Váš zákazník brouzdá internetem. Najednou, co jeho oko nevidí? Poutavý reklamní banner informující ho o Vašem produktu nebo službě. Zákazník je zvědavý. „Hm, zajímalo by mě, o co jde!“, honí se mu hlavou. Klikne na banner a ocitne se přímo na vašich domovských stránkách. „Úžasné, tak to je jejich web!“, uznale kývá hlavou. Nejdříve si […]

číst více
Ani málo, ani moc. V tom je to umění! Tentokrát o textu ve Facebookových grafických reklamách

Ani málo, ani moc. V tom je to umění! Tentokrát o textu ve Facebookových grafických reklamách

Marketing na Facebooku nemá zrovna na růžích ustláno. To máte těžké: inzerovat na Facebooku je třeba, protože nikde jinde nedostanete příležitost zasáhnout efektivně přesně definovanou cílovou skupinu, která vás zajímá. Ale vyjde vás to draho. A teď nemluvíme jen o penězích… Jde o to, že než samotnou reklamu na Facebooku zveřejníte, musíte se překlenout přes […]

číst více
SEO optimalizace svépomocí

Jak dělat ucházející SEO – svépomocí, s minimem času a minimem námahy?

Pokud máte rozjetý business a chcete, aby se o vás na internetu vědělo (což žádá každá firma na trhu, jak velcí dravci, tak i malé ryby), musíte něco investovat do SEO. Většině z vás bychom poradili mít po ruce dobrého SEO specialistu, ale dnes vám ukážeme, že SEO v dlouhodobém horizontu zvládnete sami. Pokud nemáte vysoké nároky, vystačíte si […]

číst více

Závoláme Vám.