Blog

Zajímají vás novinky a trendy ze světa reklamy a designu? Hledáte praktické rady, jak uspět v marketingu? Chcete být v obraze a vědět, co nového se děje v on-line světě? Potom sledujte náš blog a nechte se inspirovat řadou zajímavých článků!

Google Nákupy Youtube

Google Nákupy i na Youtube? Umožněte zákazníkům, aby vás objevili

Je tady nová výzva pro všechny inzerenty reklam. Google přichystal nový typ reklamy, který je vizuálně zajímavý, uživatelsky přívětivý a slibuje velký dosah. Tato strategie byla oznámena na konferenci Google Marketing Live 2019 při účasti takřka 5000 účastníků ze 68 zemí. Na poli online marketingu tak jde o významnou a široce diskutovanou novinku. Reklamy umístěné […]

číst více
Google Nákupy v obrázcích Google

Jeden obrázek vydá na tisíce nákupů. Reklamy v Nákupech jsou zobrazovány v Obrázcích Google

Evropská verze Googlu spustila převratnou novinku. Od poloviny března jsou reklamy v Nákupech integrovány do výsledků vyhledávání Obrázků Google. Inzerenti na poli online marketingu si mohou mnout spokojeně ruce – tento krok by měl pomoci k tomu lépe zacílit na zákazníky a nabídnout jim to, co hledají. Jak je to možné? Praxe je taková, že […]

číst více
Cadet Go Slovakia s.r.o.

Jak jsme u Cadetgo.sk zvýšili konverze z PPC reklamy o 44,58 %

Správa PPC reklamy, aneb kdy to začalo Se společností Cadet Go Slovakia s.r.o. jsme navázali spolupráci v roce 2017, kdy jsme převzali správu kampaní v systému Google Ads (dříve Google Adwords) a trvá do dnešního dne.   O CadetGo.sk Společnost Cadet Go Slovakia s.r.o. je slovenskou pobočkou české společnosti Cadet Go s.r.o., jenž byla založena […]

číst více
Influencer marketing

Influencer marketing aneb když cílíš na mladé lidi, nastrč youtubera

Je to vlastně dost kontroverzní téma. Influencer marketing je u nás vlastně stále ještě v rozkvětu – pokud bereme to moderní pojetí toho pojmu, kdy influencer není jenom reklamní panák, který se nechá vyfotit s vaším produktem nebo v tričku s vaším logem, ale někdo, kdo s vaším brandem spolupracuje dlouhodobě a používá nová média, […]

číst více

6 způsobů, jak učinit váš webový obsah viditelnější a zajímavější pro vaše cílové publikum

6 způsobů, jak učinit váš webový obsah viditelnější a zajímavější pro vaše cílové publikum   Žijeme v době obsahové. Všechny dosavadní metody, jak nahnat návštěvníky na web prostřednictvím dobrého umístění ve vyhledávání na Google, jako například fanatický linkbuilding nebo nekonečné (až nesmyslné) opakování keywords jsou překonány – Google roboti dokážou neférové praktiky odhalit a web […]

číst více

Odstartujte retargeting na LinkedIn!

Marketingoví specialisté to moc dobře vědí. Není zas tak těžké přilákat pozornost uživatelů sociálních sítí a zvýšit tím krátkodobě návštěvnost svých webových stránek. Těžší je přilákat potenciální zákazníky znovu, dát jim důvod navštěvovat váš web pravidelně. Pro tyto účely se dělá takzvaný retargeting (nebo také remarketing). A po Facebooku přišel se svým produktem umožňujícím retargeting také […]

číst více
Správa PPC kampaní levně a efektivně

Rozšíření o propagaci v Google Ads – hezký dáreček od Googlu!

Dobré načasování. 16. listopadu 2017, jen pár dní před Black Friday, Google oznámil novinky pro inzerenty PPC reklamních kampaní v Google Ads (dříve Google Adwords). Pokud nyní do kampaně přidáte „rozšíření o propagaci“ (promotion extension), Google vám umožní cílit na vaše publikum také s časově omezenými akcemi či slevami. Které, jak známo, zákazníky výrazně přitahují. Black Friday je asi nejlepší příležitost, jak takového zlepšováku […]

číst více
GDPR již brzy

5 tipů, jak splnit podmínky GDPR při sběru dat s pomocí Google analytics

GDPR – nahání vám husí kůži? Nový soubor pravidel pro ochranu dat zavedený celoplošně v celé Evropské Unii vstoupí již brzy v platnost. Přesněji řečeno, 25. května 2018. Čas zrevidovat vaše informační systémy a postupy nakládání s osobními daty se krátí. Kdo se novým nárokům nepřizpůsobí včas, tomu hrozí vysoká pokuta!

číst více
Landig Page tipy

5 dobrých rad jak vytvořit kvalitní landing page

Váš zákazník brouzdá internetem. Najednou, co jeho oko nevidí? Poutavý reklamní banner informující ho o Vašem produktu nebo službě. Zákazník je zvědavý. „Hm, zajímalo by mě, o co jde!“, honí se mu hlavou. Klikne na banner a ocitne se přímo na vašich domovských stránkách. „Úžasné, tak to je jejich web!“, uznale kývá hlavou. Nejdříve si […]

číst více

Závoláme Vám.