ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV

Analýza klíčových slov je jedním z nejdůležitějších kroků pro úspěšný návrh nebo zlepšování Vašich webových stránek. Díky analýze klíčových slov zjistíme poptávku a následně víme, jak pracovat s obsahem Vašeho webu nebo například navrhnout výši investice do PPC kampaní.

 

Jaká data získáte?

  1. Seznam vhodných klíčových slov pro Váš obor podnikání vč. rozšířených klíčových slov (tzv. long tail)
  2. Statistiku hledanosti jednotlivého klíčového slova na Google.cz a Seznam.cz
  3. Sílu konkurence jednotlivého klíčového slova (v %)
  4. Aktuální pozice webu ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz po zadání jednotlivých  klíčových slov
  5. Průměrnou cenu za proklik na Seznam.cz a Google.cz (vhodné pro případné PPC kampaně)
  6. Porovnání Vašeho webu s 5-ti konkurencemi, jenž se zobrazují na prvních pozicích Google.cz (na které pozici naleznete jednotlivou společnost při zadání jednotlivého klíčového slova v porovnování s Vaším webem)

Nezávazná poptávka: