Analýza klíčových slov je jedním z nejdůležitějších kroků pro úspěšný návrh nebo zlepšování Vašich webových stránek. Díky analýze klíčových slov zjistíme poptávku a následně víme, jak pracovat s obsahem Vašeho webu nebo například navrhnout výši investice do PPC kampaní.
Jaká data získáte?
- Seznam vhodných klíčových slov pro Váš obor podnikání vč. rozšířených klíčových slov (tzv. long tail)
- Statistiku hledanosti jednotlivého klíčového slova na Google.cz a Seznam.cz
- Sílu konkurence jednotlivého klíčového slova (v %)
- Aktuální pozice webu ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz po zadání jednotlivých klíčových slov
- Průměrnou cenu za proklik na Seznam.cz a Google.cz (vhodné pro případné PPC kampaně)
- Porovnání Vašeho webu s 5-ti konkurencemi, jenž se zobrazují na prvních pozicích Google.cz (na které pozici naleznete jednotlivou společnost při zadání jednotlivého klíčového slova v porovnání s Vaším webem)
Kontaktujte nás