Remarketing, někdy také retargeting, je způsob cílení PPC reklamy na uživatele, kteří již dříve navštívili Váš web nebo konkrétní url. Cílem remarketingových kampaní je se znovu připomenout a udělat z potencionálního zákazníka, zákazníka reálného. Vše funguje pomocí speciálního kódu, který vložíme do Vašich webových stránek. Následně díky cookies zobrazujeme jak textovou, tak i bannerou reklamu na tisíce webových stránek, zapojených do reklamních sítí.
Publikum nebo-li seznam lidí, který již navštívili Váš web, kterým se má zobrazovat reklama. Právě zde se nabízejí obrovské možnosti strategií. Můžeme oslovit všechny návštěvníky webu, ale i ty, kteří navštívili určitou rubriku či konkrétních stránku nebo ty, kteří nedokončili objednávku nebo neodeslali poptávku. Díky tomu můžeme na takové návštěvníky cílit speciální nabídkou a vrátit jej opět do hry.
Publikum můžeme definovat i z pohledu počtu dnů, tedy po jakou dobu se mají Vašemu návštěvníkovi reklamy zobrazovat i v jakém počtu v rámci jednoho dne.
Další skvělá forma propagace pro internetové obchody. Díky dynamickému remarketignu umíme propagovat každý jeden produkt, o který se Váš potencionální zákazník zajímal, ale nekoupil a v následujících dnech se připomínat právě konkrétním produktem.
Remarketing zvládají oba, dnes nejpoužívanější, PPC systémy v ČR – Google i Sklik a lze jej využít i na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram nebo LinkedIn. Vaše reklama se tedy zobrazuje po celém internetu, na prestižních a velmi frekventovaných serverech jako je Youtube.com, Novinky.cz, Centrum.cz, Seznam.cz, iDnes.cz a tisíce dalších webech. Jde o jednu z nejlevnějších variant propagace na internetu, kdy neplatíte za počty zobrazení, ale za skutečné prokliky na Váš web.
Kontaktujte nás